Kako do Pasivnega Prihodka s pomočjo Bloganja?

Vsi si želimo delati manj in zaslužiti več. Je to sploh mogoče? Na osnovi lastnih izkušenj ti bom skušal pokazati, kako lahko prideš do Pasivnega Prihodka s pomočjo Bloganja.

Kaj je pasivni prihodek?

Sam si predstavljam pasivni prihodek kot nekaj, za kar je potrebno delati dnevno zelo malo (1-2 uri), da pri tem zaslužek ne trpi in ga imamo dovolj za sebe in svojo družino.

Pasivni prihodek nam mora omogočati, da lahko svoje delo opravljamo kadarkoli želimo skozi dan in od kjerkoli želimo.

Sam sem našel nekaj v kar močno verjamem. Nisem še na takšnem prihodku, da bi počel samo to, a se počasi bližam tam.

Do pasivnega prihodka se pride počasi z vstrajnostjo

Po mojem mnenju, lahko do Pasivnega Prihodka s pomočjo Bloganja prideš tudi ti. V to bi te želel prepričati, ti pokazati pravo pot in ti pomagati, da se izogneš napakam, ki sem jih sam počel.

Spremljaj moj Case study, kjer dokumentiram svojo pot pisanja bloga od začetka, v upanju da pridem do želenega pasivnega prihodka v najkrajšem možnem času.

Do Pasivnega Prihodka ne boš šlo čez noč!

Skupaj z mojo boljšo polovico Vesno sva Opremisidom spletno trgovino ustvarila iz nič in ni se zgodilo čez noč.

Prvo leto je bilo veliko odrekanja (12 urnih delovnikov) in veliko stresnih trenutkov, preden nama je spletna stran omogočila normalno življenje.

Ko vidim kakšne neumnosti folk prodaja preko spleta kot hiter in pasiven prihodek, samo zamahnem z roko. 
Bodite pozorni do Tistih ki obljubljajo hitro pot do pasivnega prihodka. Za tem stojijo vedno prevare

Ogromno folka pa žal nasede in izgubi denar, ki ga je težko privarčeval. Sam poglej zgornjo sliko: 38 komentarjev na “fake” profil.

A res misliš, da je nekdo samo tebe čakal, da ti da 400 $ (brez skritih stroškov)?

Kako do Pasivnega Prihodka s pomočjo Bloganja?

Če se strinjaš z mano glede tega, da do cilja le ne bo šlo čez noč, ti bom razložil, kako meni uspeva priti do pasivnega prihodka s pomočjo bloganja.

Korak 1: Za uresničitev Cilja potrebuješ blog.

Bloganja brez bloga ne bo. Investicija ni huda in verjamem, da vsakomur dostopna.

  1. Potrebuješ spletno gostovanje o katerem lahko več prebereš v mojem članku: Katero gostovanje izbrati za svoj blog? Cene se gibljejo že okoli 3 € na mesec.
  2. Potrebuješ domeno, ki jo navadno prejmeš brezplačno za eno leto pri sklenitvi gostovanja.
  3. Naučiti se moraš, kako blog nastaviti in ustrezno zaščititi. Več v mojem članku tukaj: Kako izdelati WordPress Blog?

ZELO POMEMBNO: Blog mora biti v angleškem jeziku in pisan za ameriški trg. Tudi tukaj sem napisal članek: Zakaj pisati blog v angleškem jeziku in predlagam, da si ga prebereš, ker verjamem, da te bo prepričal.

Korak 2: Potrebujemo tematiko o kateri bomo pisali.

Izbira tematike o kateri boš pisal je izjemnega pomena. V primeru neustrezne izbire si lahko močno otežiš pot do Pasivnega Prihodka.

Par hitrih napotkov:

  1. Tematika ti mora biti zanimiva: To je res pomembno, saj v kolikor izbereš nekaj, kar te vleče samo zaradi denarja, boš hitro izgubil voljo do pisanja.
  2. Tematika naj ne bo preveč konkurenčna: Konkurenca je dobra, a kot začetnik si ne izberi tiste, ki je preveč konkurenčna. Za primer lahko dam npr.: fitnes, recepti, ležišča. V teh primerih je potrebno intenzivno iskati povratne povezave, da bi se tvoji članki približali dobrim uvrstitvam. Z novim blogom je to zelo težko. Skozi analizo ključne besede boš lahko ocenil, kako težko je priti na vrh iskalnika.
  3. Pazi na YMYL: Do YMYL ( “Your Money Your Life”) tematik, je Google še posebej pozoren. Če želiš pisati o tem, boš moral dokazati, da si avtoriteta in strokovnjak na tem področju. To zna biti na začetnika zelo težko. Avtoriteta se dokazuje s pomočjo povratnih povezav, družabnih omrežij, dobrega “about us page-a” it’d…. V kolikor ne pokažeš avtoritete, te Google ne bo uvrstil visoko na SERP-u oz. “engine results pagu”.
  4. Ne piši o nečem, kjer sploh ni konkurence, forumov, revij, oglaševalcev itd… – Tematika mora biti vsaj toliko konkurenčna, da vidiš podjetja, ki se oglašujejo v zvezi s tem in možnost promoviranja skozi “affiliate” program.

Korak 3: Analiza ključne besede je ključnega pomena.

Sam sem v tem koraku izgubil prve tri mesece pisanja svojega bloga. Nisem se niti zavedal, da je to pomembno. Pisal sem o stvareh, ki so mene veselile in nisem upošteval ključnih besed, ki so manj konkurenčne.

V blog članku, Kako poteka analiza ključne besede, sem prikazal, kako analiziram in iščem ključne besede na temo psihoterapija.

Ko govorim o analizi ključnih besed za ameriški trg, ta poteka veliko bolj natančno.

Par hitri nasvetov da boš lažje razumel:

Zdrava kmečka logika

Z zdravo kmečko logiko poglej prvo stran iskalnika in strani, ki so uvrščene na njej. So z vsebino spletne strani zadele bistvo? So to avtoritete na tvojem področju ali strani za katere prvič slišiš?

Že pogled na domene ti bo veliko povedal. Če pišeš o fitnesu in pri določeni ključni besedi na prvi strani vidiš domeno “menshealth.com”, ti je takoj jasno da je konkurenca visoka. IŠČI DALJE. NE PIŠI O TEM!

Ne izberi pretežke konkurence

Konkretno pri fitnesu, če boš zastavil še tako banalno vprašanje, npr. kako delati pravilno počep, da krepiš …. , boš naletel na zelo konkurenčne strani na vrhu.

Preden kupiš domeno, razišči tematiko in preveri ali so kje ključne besede, kjer se lahko uvrstiš na prvo stran tudi z novo nastalim blogom. Le tako boš prišel do pasivnega prihodka v razumnem času.

Forumi na prvi strani so dober znak

Ko najdeš forum kot je Quora, Reddit ali kaj podobnega na prvi strani, pomeni, da je ključna beseda manj konkurenčna in imaš s kakovostno vsebino dobre možnosti, da jo prehitiš.

Testiraj, Testiraj in ponovno Testiraj!

Članki naj bodo usmerjeni v več različnih sklopov (vej) tvoje tematike. Po 6 mesecih, ko te začne iskalnik prikazovati nekoliko bolje, boš opazil, kje te prikazuje bolje in kje slabše.

Ko imaš končno analizo uvrstitev, izbereš glavne ključne besede, kjer si dobro uvrščen in greš “ALL IN”. Napišeš vse kar se da v zvezi s to besedo.

Sproti napišeš kakšen članek izven te “veje”, da poiščeš tisti naslednji sklop, o katerem bi lahko pisal.

PRIMER:

Recimo da pišem blog o kolesarstvu:

  • en sklop bo usmerjen bolj v gorsko kolesarstvo,
  • drug sklop v cestno kolesarstvo,
  • tretji sklop pa v električna kolesa.

Če bi pisal od samega začetka o enem sklopu in ta ne bi bil uspešen, si po 6 mesecih skoraj na začetku. Če svoj “vložek časa” razdeliš in pišeš o različnih sklopih, posledično ustvariš veliko večjo možnost uspeha.

S časom opaziš, da si zelo dobro uvrščen pri električnih kolesih, zato večino svojih člankov posvetiš njim.

Orodja so dobra, a hkrati lahko zavajajo.

Orodja kot so Ahrefs, Sem Rush, Moz, Ubersuggest in ostala orodja, imajo svoje prednosti in tudi slabosti.

Prednosti:

Z njimi lahko hitro analiziraš podobno močno oz. novo stran kot je tvoja, ko jo opaziš visoko uvrščeno med iskanjem ključnih besed na SERP-u .

Ko stran analiziraš podrobneje, lahko hitro vidiš tiste besede, ki ji prinašajo največ obiska. Ker je stran nova kot tvoja, pomeni, da jo lahko poskušaš prehiteti z boljšim člankom.

IMEJ V MISLIH DA ORODJA TUDI ZNAJO ZAVAJATI.

Orodja se velikokrat močno motijo v volumnu iskanja in se zgodi, da se tam kjer piše 0, lahko skriva tudi več tisoč klikov v ozadju. Takšne besede oz. “najdbe” in kakovostna vsebina, ti bojo prinesla dolgoročni uspeh.

Korak 4: Vsebina naj bo kakovostna!

O vsebini ne bom veliko govorili. Usmeril te bom na moj članek: Cena blog članka za ameriški trg, kjer sem podrobno opisal, kaj dobiš za kakšen denar.

Sej veš: “Malo denarja malo muzike“.

IMEJ V MISLIH:

Američan je v stanju najet Indijca za 7-10 $ , da opravi najbolj zamudno raziskavo/”research” in dostavi 1000 -2000 besed dolg članek na pol berljiv.

Ta članek nato vzame in ga popravi in napiše v ameriškem dialektu. Za 10 $ in nekaj več svojega časa je dobil soliden članek, ki bo skoraj v vsakem primeru boljši od našega.

Kaj je lahko narediš?

  1. Na začetku poskušaj pisati sam, da se navadiš na samo oblikovanje teskta v WordPress-u in raziskave oz. “research-e” ter “outlin-e” pred samim pisanjem. Kakovost bo najverjetneje nekje vmes med “Indijo in Ameriko”. Da ne bi bilo pomote, tudi v Indiji lahko najdeš zelo kakovostne pisce, dal sem le primer.
  2. Ko boš začel plačevati za vsebino člankov, svetujem “Elite” razred “iwriterj-a”, pa čeprav tudi v tem primeru dobiš veliko “brezveznega nakladanja”, vendar je kakovost vsaj zelo blizu tistega, kar se splača objaviti.
  3. Poskušaj, ko bo mogoče, preklopiti na pisce iz Amerike. Cene bodo od 2,5 – 5c po besedi. Lahko jih boš našel tudi s ceno okoli 3c po besedi, če se boš potrudiš nekoliko bolj pri iskanju. Sam uporabljam Upwork.
Kvalitetna vsebina

Korak 5: Bodi konstanten pri objavljanju!

Biti konstanten je zelo pomembno, saj boš navadil robote, ki skenirajk stran, da je vsak teden pri tebi nekaj novega in se bodo pogosto vračali nazaj.

Na začetku sem objavljal na svoj blog 1 članek na teden. Ko sem nekoliko bolje spoznal svet bloganja in se naučil, kaj je prav in kaj narobe, sem začel najemati pisce. Objavljanje sem povečal na 2 članka na teden.

Če me že nekaj časa spremljaš, veš, da so bili poceni in obupni. Tega se nisem toliko zavedal, dokler se nisem bolj poglobil v konkurenco.

Danes se počasi pripravljam, da bi preklopil na 3 tedenske članke, z odično in primerno kakovostjo za ameriški trg.

Če boš bil aktiven poleg pisanja bloga tudi na socialnih omrežjih, ti svetujem le YouTube ali Pinterest. Edino ta dva sta primerna za blogerje in ne predstavljata izgube časa.

Koliko člankov je dovolj?

V številu člankov ni zgornje omejitve, vendar ti bo uspelo le z dobro in kakovostno vsebino.

Trenutno jih imam nekaj čez 100 na svojem blogu. Od tega jih je verjetno 30%-40% iz zgodnjega obdobja slabše kakovosti in jih bom moral v kratkem popraviti, če bom seveda ugotovil, da je to smiselno.

Pri večjem številu člankov ni odveč previdnost v zvezi z “content cannibalization”, kar v prenesenem pomenu pomeni, da meriš z dvema zelo podobnima čkankoma na isto stvar. Bolje je, da v tem primeru napišeš samo enega in to kakovostnega.

Korak 6: Dodaj “Affiliate” ponudnike!

Po mojem mnenju je vsaj prve 3 mesece nesmiselno dodajati “affiliate” ponudnike na svoj blog.

Biti “Affiliate”, pomeni biti posrednik pri prodaji. Če nekdo skozi svoj blog in vsebino pride do trgovine, ki jo ti promoviraš in tam tudi kupi, dobiš ti provizijo.

Več o tem: Kaj je Affiliate marketing?

Ko imaš enkrat na strani dober obisk, za katerega si se zelo potrudil, bo “affiliate” zaslužek zelo lahek in brez veliko dela.

Pri največjem ponudniku Amazonu (obvladuje 45% spletne prodaje v ZDA), je potrebno doseči 3 nakupe v 180 dneh, če želiš, da si uradno sprejet v njihov plačniški program. Sliši se zadosti časa, pa vendar mi lahko verjemeš, da zelo hitro mine.

Jaz sem že sprejet v Amazon “affiliate” program in za vse nove začetnike bloganja priporočam, da se z Monetizacijo ne ukvarjajo vsaj prve 3 mesece.

Obiska v prvih mesecih ne bo, zato je nesmiselno izgubljati čas na Monetizaciji. Svojo pozornost raje usmeri v kakovostno vsebino.

Amazon ni edini “affiliate” ponudnik, je pa navadno prvi, kjer boš na ta način nekaj zaslužil.

Korak 7: Dodaj oglase na stran!

Tudi pri oglasih se je treba nekoliko zadržati in jih vklopiti kasneje – vsaj nekje po 6. mesecu.

Zakaj z vklopom oglasov na blogu počakati vsaj približno prve pol leta?

  • Oglasi bodo opazno upočasnili tvojo stran, kar iskalnikom ni všeč.
  • Oglasi bodo nekoliko poslabšali uporabniško izkušnjo na strani.
  • V začetku boš mogoče z oglasi zaslužil par € oz. $ na mesec. Se izplača?

Ko enkrat blog pridobi na obisku, je seveda zelo smiselno dodati oglase.

Vsi začnemo z AdSense, kar je tudi pogoj, da smo kasneje sprejeti v ostale premium posrednike, ki sem jih opisal tukaj.

Korak 8: Dodaj info produkt kot so E-Knjige in spletni tečaji!

Ko je enkrat tvoj blog zraste na vsaj nekje 30000 ogledov mesečno, se splača začeti razvijati “info” produkt.

To bo lahko E-knjiga na temo tvojega bloga, lahko tudi tečaj, ki bo dal dodano vrednost tvojim obiskovalcem.

Z info produktom lahko svoj blog dvigneš povsem na neko novo finančno raven.

Zaključek

To so na kratko opisani vsi glavni koraki, ki opisujejo, kako do pasivnega prihodka prihajam jaz. Pomembno je, da razumeš, da tudi, če je denar pasiven, bo na začetku potrebnega veliko truda, časovnega in tudi nekaj finančnega vložka.

Ko enkrat prideš na nekaj 10000 obiskovalcev, lahko vzdrževanje obiska zahteva mogoče par ur dela na teden, brez zmanjšanja zaslužka.

Ne nasedaj prevaram na spletu. Edino s svojo vstrajnostjo in svojim delom boš prišel tam, kjer si želiš.