Kakšna je Prava Dolžina Blog članka za Ameriški Trg?

blank

Dolžina blog članka je zelo pomembna in je večinoma odvisna od analize ključne besede in konkurence.

Če bi ti moral na kratko povzeti o dolžini blog člankov, ki so prisotni na spletu bi izgledalo nekako tako:

Ko pišem blog članek kot odgovor na določeno vprašanje, je navadno prispevek dolg med 1000 in 1500 besed. Ko se fokusiram na buying intent ključno besedo, ki je npr. Najboljših 10 gorskih koles, se članek vrti okoli 2500 besed. Dolžina Mojih najpomembnejših člankov bo končala pri približno 3500 besedah.

V svetu bloganja poznamo tri različne vrste blog člankov, ki ponazarjajo dolžino in sicer “Response post”, “Staple post” in “Pillar post”.

Response Post oziroma Dolžina Blog Članka 1000-1500 besed

Response post oziroma blog članek v obliki odgovora na določeno vprašanje, je po mojem mnenju najpomembnejša in najpogostejša oblika članka prisotna na tvojem blogu.

Response Post oziroma Dolžina Blog Članka 1000-1500 besed

Najmanj konkurenčne ključne besede se navadno skrivajo v vprašanjih povezanih s tvojo tematiko bloga. Skozi response boš zapolnil(a) luknje v pomanjkljivi vsebini na spletu in najhitreje dosegel(la) dobre uvrstitve in pridobil(a) na avtoriteti svoje strani.

Članek oblikuješ tako, da v sklopu 1000 do 1500 besed odgovoriš v najboljši moči na glavno zastavljeno vprašanje. Hkrati skozi podpoglavja dodaš vsa tista vprašanja, ki so tesno povezana z glavno temo.

“Response” dolžina blog članka ti najverjetneje ne bo prinesla dobro uvrstitev na tiste bolj kurenčne ključne besede, bodo pa članki pripomogli k hitrejšemu razvoju tvoje strani. Služijo kot nekakšni podporni članki tistim daljšim, o kateri govorim v naslednjih odstavkih.

Primer mojega response članka je: Kaj je Search Intent?

Staple post oziroma dolžina blog članka 2500 besed

Staple post dolžina blog članka se največkrat uporablja, ko želimo vsebino povezano z buying intent ključno besedo. Naslov bi navadno izgledal nekako takole “10 Best electric bikes for old people”.

“Best type” članki bodo zelo pomemben del tvojega affiliate zaslužka. Pri nekaterih predstavljajo večino vsebine medtem ko jih sam rad uporabim nekje do maksimalno 20 odstotkov vseh mojih člankov.

Če mene vprašaš ti članki kvarijo samo kvaliteto strani a hkrati prinašajo zelo velik velik del tvojih celotnih prihodkov. Potrebuješ najti pravo razmerje.

Ob znižanju Amazon provizije v skoraj vseh kategorijah, se je večina zagriženih affiliate blogerjev usmerila v nekoliko več informativne oblike blog člankov. Tako so postali veliko bolj zanimivi za premium ponudnike oglasnega prostora kot je naprimer Ezoic.

Staple post dolžina blog članka je lahko tudi v obliki odgovora na nekoliko bolj kompleksno vprašanje, ki mogoče zahteva nekoliko več razlage.

Pillar post oziroma dolžina bloga članka približno 3500 besed

Pillar članek bo najpomembnejša vsebina prisotna na tvojem blogu. Tukaj boš dal(a) vse od sebe in se maksimalno potrudil(a) da res zajameš bistvo in napišeš ter objaviš “unikat”.

Pillar članek bo najpomembnejša vsebina prisotna na tvojem blogu. Tukaj boš dal(a) vse od sebe in se maksimalno potrudil(a) da res zajameš bistvo in napišeš ter objaviš "unikat".

S takšno dolžino blog članka se boš poskušal(a) uvrstiti na prvo stran pri tistih najkonkurenčnejših besedah. Pomembno je da je vsebina kvaliteta.

Primer mojega Pillar članka je : Kaj je spletna Optimizacija?

Čeprav je odgovor na vprašanje, le to zahteva veliko razlage.

Pillar članek je lahko tudi “Best type” oziroma kombinacija “Best type” in na koncu Q & A s pogostimi vprašanji in odgovori o sami tematiki ali produktih, ki jih primerjaš med sabo.

Kako vemo kako dolg naj bo naš članek?

Primerno Dolžino članka najlažje ugotoviš z analizo konkurence.

  • Vpiši željeno ključno besedo v iskalnik in analiziraj vse rezultate na prvi strani.
  • Pri vsakem posameznem članku, ki je na prvi strani preveri število besed s katerimi je napisan.
  • Vzami povprečje in dobiš približno dolžino tvojega članka.

Blog vsebina na prvi strani očitno iskalniku zelo ustreza. Ni potrebno, da izumljaš toplo vodo okoli dolžine, če je tvoj odgovor pred nosom. Torej ne piši članka 3500 besed, če so vsi okoli 1200.

Ali je lahko moja blog vsebina krajša?

Tvoja blog vsebina je lahko krajša a navadno v tujini (predvsem ZDA), če bo veliko krajša od 1000 besed, imaš zelo malo možnosri za dobro uvrstitev.

Veliko testov sicer poteka s strani tujih blogerjev je poskušajo pisati krajšo vsebine okoli 700 besed a le ta vsebina mora biti zelo kvalitetna brez nepotrebnega nakladanja.

S krajšo vsebino imaš možnost uvrstitve le pri tistih manj konkurenčnih besedah a vseeno pomembnih .

Zakaj ne pišem vso vsebino zelo dolgo?

Še pred kratkim je veljalo nepisano pravilo da ima Google rad daljšo vsebino. Posledično so Začeli nastajati zelo dolgi članki povsod po spletu.

Tudi tam, kjer res ni imelo smisla.....

Problem je nastal v tem, da je kvaliteta močno upadla. V blog člankih je bilo opaziti veliko nakladanja, z namenom, da se pririne do tistih želenih 3000-4000 besed.

Google ne medtem lansiral zelo pomemben algoritem, ki se imenuje Bert .Ta veliko bolje razume in bere naš vsebino. Pravtako je začel hkrati kaznovati s slabšimi uvrstitvami vse bloge s tako imenovano “thin” vsebino.

Nakladanje je počasi zamenjala kvalitetna vsebina!

Piši dolg članek samo, če imaš res veliko za povedati. V nasprotnem primeru raje izberi krajšo obliko.

Prednost daljše blog vsebine

Glavna in najpomembnejša prednost daljše blog vsebine je število ključnih besed ki jih zajameš.

  • V daljši vsebini boš zajel(a) veliko relevantnih ključnih besed, predvsem tistih daljših (Long tail) različic, s katerimi boš počasi plezal proti vrhu iskalnika.
  • Ko boš čez čas z “Long tail” ključnimi besedami prišel(la) na vrh iskalnika, boš za sabo potegnil(a) tudi tisto glavno besedo, o kateri je članek napisan.
  • S prihodom glavne ključne besede na vrh, se boš hkrati uvrščal(a) še pri vseh Long tail verzijah na prvi strani.

Ker daljša vsebina prinese več ključnih besed, prinese tudi več obiska na stran. Iz tega razloga je pomembno, da je le ta vsebina kvalitetna brez nepotrebnega nakladanja, ker drugače ne bo iz te moke kruha!

Zanimive povezane vsebine, ki jih ne smeš zamuditi: